Enkätundersökning

The following post regarding a survey-study for my university degree only conciders those who speaks or understand swedish, so I’m going to switch language now.

Hej alla. Jag håller på med mitt examensarbete på Högskolan Dalarna, och gör en undersökning om människors förhållande till musik, och hur man använder musiken i vardagliga sammanhang. Studien baserar sig på teorier och tidigare studier om hur människor reagerar på musik, både mentalt och fysiologiskt, och som grund använder jag mig av en enkätundersökning.
Därför vill jag be alla er att svara på min enkät som man kan hitta på adressen: https://survey.enalyzer.com/?pid=rpb7nas7
Det tar bara ett några minuter, och den är till för alla oberoende av bakgrund och ålder. Dela gärna med er av länken, jag vill försöka få in så många svar som möjligt.

Tack på förhand!

mvh,
Niklas

Leave a Reply

